Veelgestelde vragen

Over Burlesque Shop en haar producten

Over Burlesques Shop en haar producten

Wat maakt Burlesque shop uniek?

Burlesque shop is de enige Burlesque webshop in België en biedt jou een uitgebreid Burlesque assortiment: betaalbaar, van goede kwaliteit en uiteraard ook in grotere maten. Ons assortiment wordt met veel zorg samengesteld door echte Burlesque danseressen! Bovendien kun je in onze shop ook pre-loved (tweedehands) producten én zelfgemaakte producten terugvinden.

Wie is de eigenaar van Burlesqueshop?

Burlesqueshop valt onder Kamaworld en wordt gerund door Eliza Kama, een Burlesquedanseres en lerares. Meer informatie over Eliza Kama en hoe de Burlesque Shop is ontstaan vind je op de pagina ‘over ons’.

[button target=”_self” hover_type=”default” text=”Meer weten” link=”/over-ons”]

Welke producten en merken hebben jullie?

Wij bieden jou een zeer uitgebreid Burlesque assortiment: van pasties tot verenboa’s, handschoenen en panty’s tot kleding en lingerie. Daarnaast vind je in Burlesque shop ook een assortiment Burlesque Fitness kleding en exotic/gogo dancewear

[button target=”_self” hover_type=”default” text=”Meer weten over de producten” link=”/producten”]

Zien de kleuren van de producten er hetzelfde uit als op de foto?

Burlesque shop probeert de artikelen zo duidelijk en realistisch mogelijk te fotograferen. Uiteraard kan een kleur op de foto soms iets afwijken van de echte kleur, afhankelijk van uw scherminstellingen.

Ik wil zelf graag mijn kleding en accessoires verkopen via Burlesqueshop, hoe doe ik dat?

Wij nemen met alle plezier jouw kleding en accessoires aan en verkopen deze graag in onze shop!

De voorwaarden en hoe het werkt vind je terug op de pagina betreffende onze diensten.

Of contacteer ons voor een afspraak: info@burlesqueshop.be o.v.v Pre Loved

[button target=”_self” hover_type=”default” text=”Meer weten over Pre-Loved producten” link=”/diensten#preloved”]

Heeft Burlesqueshop ook een fysieke winkel?

Nee, dat hebben we (helaas nog) niet. Je kunt enkel bestellen via deze webshop, afhalen is helaas niet mogelijk.

Wil je ons graag een keer ontmoeten? We zijn vaak te vinden op beurzen en andere Burlesque events, waar we je graag ontmoeten. Graag tot dan!

[button target=”_self” hover_type=”default” text=”Meer weten over aanstaande events” link=”/events”]

Vragen over de webshop

Bestellen

Over Burlesques Shop en haar producten

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats je artikels in je winkelwagen door op de knop ‘in winkelwagen’ te klikken. Als je alles hebt toegevoegd, klik je op ‘Bestelling afronden’. Vul je (adres)gegevens in en doorloop het proces. Pas als je op de knop “Kopen” drukt, is je bestelling definitief. Je wordt dan doorverwezen naar de betaalpagina van Paypal of Icepay waar je in een beveiligde omgeving je betaling kunt doen.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt meteen na bestelling een orderbevestiging en factuur via e-mail. Controleer voor de zekerheid ook je spam inbox indien je geen e-mail ontvangen hebt.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met ons.

Je kan ons altijd bereiken met vragen! 7 dagen per week – ook ‘s avonds en het weekend.

Bel gerust naar Eliza (0032) (0)49 366 70 20, dan zoeken we een oplossing!

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) in voorraad is of niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer een artikel uitverkocht is kan het zijn dat het terug in stock komt, of dat we het nog voor jou kunnen bestellen!

Contacteer ons via info@burlesqueshop, dan kijken we wat er mogelijk is.

Voor de Pre-Loved artikelen geldt dit uiteraard niet: dit zijn tweedehandsproducten en dus geldt hier op = op.

Betalen

Over Burlesques Shop en haar producten

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats je artikels in je winkelwagen door op de knop ‘in winkelwagen’ te klikken. Als je alles hebt toegevoegd, klik je op ‘Bestelling afronden’. Vul je (adres)gegevens in en doorloop het proces. Pas als je op de knop “Kopen” drukt, is je bestelling definitief. Je wordt dan doorverwezen naar de betaalpagina van Paypal of Icepay waar je in een beveiligde omgeving je betaling kunt doen.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt meteen na bestelling een orderbevestiging en factuur via e-mail. Controleer voor de zekerheid ook je spam inbox indien je geen e-mail ontvangen hebt.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met ons.

Je kan ons altijd bereiken met vragen! 7 dagen per week – ook ‘s avonds en het weekend.

Bel gerust naar Eliza (0032) (0)49 366 70 20, dan zoeken we een oplossing!

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) in voorraad is of niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer een artikel uitverkocht is kan het zijn dat het terug in stock komt, of dat we het nog voor jou kunnen bestellen!

Contacteer ons via info@burlesqueshop, dan kijken we wat er mogelijk is.

Voor de Pre-Loved artikelen geldt dit uiteraard niet: dit zijn tweedehandsproducten en dus geldt hier op = op.

Retourneren

Over Burlesques Shop en haar producten

Hoe kan ik producten terugsturen?

Voor meer informatie over retourneren en ruilen verwijzen we je graag naar de desbetreffende pagina.

Ons retouradres is: Coppenolstraat 16 – 2000 Antwerpen

[button target=”_self” hover_type=”default” text=”Alles over retourneren” link=”/betaling-levering#retourneren”]

Verzenden

Over Burlesques Shop en haar producten

Betaal ik verzendingskosten bij mijn bestelling en zo ja, hoeveel?

Voor een verzending met Bpost naar je thuisadres betaal je €6,5.

Voor een verzending naar Nederland of ander internationaal adres betaal je €8,50.

Bij een besteding vanaf €50 is de verzending binnen België altijd gratis!

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag verzonden.

Het pakketje zal binnen de 3 à 4 werkdagen op de door jouw gekozen plek geleverd worden.

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres?

Dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kan je na het ingeven van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres invullen. Dit doe je door te klikken op ‘Verzend naar een ander adres’. Vervolgens komen er een aantal invulvakjes tevoorschijn, waar je alle gegevens van de ontvanger of ontvangstadres kan ingeven. De factuur zal naar het e-mailadres gestuurd worden dat je hebt ingevuld bij ‘facturatiegegevens’ bovenaan.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Afhalen is helaas niet mogelijk.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Wanneer je niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten met het dichtstbijzijnde postpunt waar je je pakje kan afhalen.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen worden uitgevoerd door Bpost. Van maandag tot en met vrijdag leveren zij jouw bestelling aan huis of op kantoor.

Wat als er iets fout gaat en ik mijn product niet ontvang? Of de levering niet compleet of beschadigd is?

Wanneer het om een of andere reden niet mogelijk blijkt de producten bij jou te leveren, zullen wij jouw bestelling voor je opslaan. We stellen je hier dan uiteraard direct van op de hoogte en geven jou 1 maand te tijd om de producten zelf op te halen, of we zoeken samen naar een andere oplossing. (bijv levering op een ander adres). Mocht dit niet lukken krijg je uiteraard je betaald bedrag volledig terug.

Wanneer je levering niet compleet of beschadigd is vragen we je contact met ons op te nemen via e-mail, vermeld je factuur/ordernummer en dan zoeken we naar een passende oplossing.

Klachten

Hoe stuur ik producten terug?

Hoe en waar kan ik een klacht uiten?

Voor het melden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@burlesqueshop.be. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je factuurnummer en telefoonnummer (geef desgewenst aan op welk tijdstip je bereikbaar bent) te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We hanteren een uiterste reactietermijn van 4 werkdagen.

Registeren

Over Burlesques Shop en haar producten

Moet ik me registreren om te kunnen kopen bij Burlesqueshop?

Je hoeft geen eigen account aan te maken, je kan ook een eenmalige aankoop doen. We vragen bij de checkout-procedure wel om de noodzakelijke persoonlijke gegevens zodat we de aangekochte spulletjes kunnen opsturen. Het voordeel van een account aanmaken is dat je bij een volgende bestelling niet opnieuw alle gegevens dient in te vullen. Het volstaat op dat moment om je aan te melden met je e-mailadres en je zelf gekozen wachtwoord.

Waarom heb ik een wachtwoord nodig?

Met een wachtwoord kan je snel, efficiënt en veilig inloggen op je account, kan je makkelijk een nieuwe bestelling ingeven en krijg je bovendien toegang tot heel wat persoonlijke diensten in onze webshop. Je kan volledig vrij je wachtwoord kiezen en wij kennen dit wachtwoord niet.